Senaste nytt

Utskriftsmöjlighet i SAS lounge?

Jag har varit i SAS lounger på Kastrup så många gånger att jag slutade räkna för länge sedan, men jag har aldrig tidigare behövt fundera på detta.

Min skrivare här hemma slutade precis att fungera och jag skulle behöva ett par dokument utskrivna på papper, samtidigt som jag snart måste bege mig till Kastrup. Måste jag jaga utskriftsmöjligheter på andra ställen innan avresa, eller är det möjligt att göra utskrifter i någon av SAS lounger på Kastrup?

Jag har varit i SAS lounger på Kastrup så många gånger att jag slutade räkna för länge sedan, men jag har aldrig tidigare behövt fundera på detta.

Min skrivare här hemma slutade precis att fungera och jag skulle behöva ett par dokument utskrivna på papper, samtidigt som jag snart måste bege mig till Kastrup. Måste jag jaga utskriftsmöjligheter på andra ställen innan avresa, eller är det möjligt att göra utskrifter i någon av SAS lounger på Kastrup?
Jag har för mig att det finns en skrivare (iaf i guld-loungen) ganska nära ingången vid fönstren ut mot gate 1.

Jag har skrivit ut i SAS-loungen på Kastrup (printern står i gången längst in till vänster). Ofta har det inte riktigt fungerat av olika anledningar. Det finns också någon form av begränsning på antal sidor.
Skall du skriva ut är min rekommendation att du går till skrivaren direkt när du kommer till loungen så har personalen lite tid att ordna med konnumikationsstrul, slut på toner etc under tiden du provar de ädla varirna från buffén :)

Tack för svaren. Nu har jag testat. Det finns en skrivare i både SAS loungen och SAS Gold loungen på Kastrup. Jag nyttjade den i Gold. Den finns längst ner i hörnet till vänster i den mindre och lugna delen av loungen, alltså inte den där baristan och buffén finns. Man får ladda ner en app "Canon Print Business" och vara uppkopplad mot SAS WiPoint. Jag skrev ut från telefonen, men det går säkert att lösa från datorn också. Utskriften blev bra.

Personalen sa att skrivaren krånglar ibland, men då kan man säga till dem så skulle de hjälpa till. Den här gången funkade dock allt utan problem.

Nedan ett foto på instruktionen.

20241005_095907.jpg

Toppen