Senaste nytt

Utnyttja Eurobonus poäng till fullo?

Ett tips är att läsa de första inläggen i de trådardsom är "sticky" i sas eurobonus delen av forumet. Där finns mycket info som svarar på nästan alla frågor. När du läst och lärt dig dessa saker är du på god väg att få svart bälte i eurobonus.
Jo har hängt lite där, men tror jag behövde skriva av mig här för å få svart på vitt på denna fråga.
 

Hafermann

Medlem
Ett tips är att läsa de första inläggen i de trådardsom är "sticky" i sas eurobonus delen av forumet. Där finns mycket info som svarar på nästan alla frågor. När du läst och lärt dig dessa saker är du på god väg att få svart bälte i eurobonus.
Var bara beredd på att din respektive snabbt kommer tycka att du lägger ohälsosamt mycket tid på sidor som denna. Däremot garanterar jag att det inte nämns när ni sätter er i businessätet till Hawaii ;-)
 

Zniper

Medlem
1000 tack för era utförliga svar. Uppskattas mycket.
Planen blir att nå en voucher med AmEx premium samt skramla in resterande poängen på SAS Mastercard för att sedan flyga i bättre stolar då. :)

Vet inte riktigt vad du menar men använd endast mastercard där Amex inte accepteras. Du har antagligen det vanliga SAS mastercard som ger dig 10p/100kr och ditt Amex premium ger dig ju 15p/100kr.
 
Vet inte riktigt vad du menar men använd endast mastercard där Amex inte accepteras. Du har antagligen det vanliga SAS mastercard som ger dig 10p/100kr och ditt Amex premium ger dig ju 15p/100kr.

Precis, viktigt att hålla reda på här beroende på vilket kort du kör med. Är ju framförallt utomlands där MC ger 5 poäng mer än i Sverige det eventuellt kan vara samma sak att använda det (Amex premium och vanliga MC) eller bättre (Amex premium och MC premium) istället för att använda sitt Amex.
 
Toppen