Gus
Medlem
Ja utanför EU är de lika bra som Coop var!Forex kreditkort verkar vara ett bra alternativ utanför EU.
Ja utanför EU är de lika bra som Coop var!Forex kreditkort verkar vara ett bra alternativ utanför EU.
Förutom Revolut då?Det verkar inte finnas något kort som har 0 % på allt längre (när Coop fasas ut)?Och med allt menar jag valutapåslag, bankomatuttag inom och utanför EU.
Det verkar inte finnas något kort som har 0 % på allt längre (när Coop fasas ut)?Och med allt menar jag valutapåslag, bankomatuttag inom och utanför EU.
Men dock valutapåslag på allt du köper med kortet alternativt tar ut i bankomat.
Förutom Revolut då?
Förutom Revolut då?
Fast gratis revolut har väl rätt snål uttagsgräns 200£ i månaden, det blir inte mycket rajtaj för de stålarna. 5000£ i utländsk valuta redo räcker en skvätt på ställen som tar kort i alla fall! Skall nog testas.
Jag är ruskigt nöjd med Revolut Premium (Mastercard) som laddas med SAS MCOm man ska bo i ett halvår i Singapore, vilket betal/kreditkort rekommederar ni och varför? Tack![]()
Haha flyttar dit i sex månader nu, tack för att du redan ställde min frågaOm man ska bo i ett halvår i Singapore, vilket betal/kreditkort rekommederar ni och varför? Tack![]()
Du får poäng för den påladdningen då på sas mc?Jag är ruskigt nöjd med Revolut Premium (Mastercard) som laddas med SAS MC