Jag blev meddelad att man fick komma in Max tre timmar innan avgång på loungen T2. Jag frågade om det gick att göra undantag, det gjorde det
Osäker på vad som händer om man har status eller business-biljett. Har svårt att tro att bolagen blir glada om loungerna kastar ut kunderna.Det låter ju heltokigt! Vad händer om flyget blir försenat mer än 3 timmar. Blir man utkastad även då?
Var du i loungen på flygbiljettens klass, status på FF eller Diners (motsv)?
Har aldrig hört om att det finns en tidsgräns på flygbiljetten eller FF-status. Däremot på kort av typen Diners
Detta med 3 timmar gäller inte BA lounger, det som det hänvisas till är en tredje parts lounge. BC skulle aldrig kunna ha resor till GF på LHR, om man endast får vara i loungen i tre timmar, besöken brukar var 6 till 12 timmar.Jeg fløj hjem fra LHR til CPH sidste uge med BA822 kl 18.40. Var tidligt færdig med mit møde, og derfor i lufthavnen klokken 13.30 - spurgte på at få min billet ændret til en tidligere afgang men det kostede 2000+ DKK. Så jeg checkede blot ind og gik i BA South Lounge på mit Oneworld Sapphire kort (fløj economy class) for at spise frokost og derefter arbejde. Der blev ikke løftet så meget som et øjenbryn over at jeg var der i så god tid.
Ved ikke helt hvordan de skulle holde styr på om man var der mere end f.eks. 3 timer med mindre det er en ganske lille lounge?
Detta med 3 timmar gäller inte BA lounger, det som det hänvisas till är en tredje parts lounge. BC skulle aldrig kunna ha resor till GF på LHR, om man endast får vara i loungen i tre timmar, besöken brukar var 6 till 12 timmar.
T2 på vilken flygplats? Arlanda? Heathrow? Annan flygplats?Jag blev meddelad att man fick komma in Max tre timmar innan avgång på loungen T2. Jag frågade om det gick att göra undantag, det gjorde det
Sorry, Arlanda var det. AuroraT2 på vilken flygplats? Arlanda? Heathrow? Annan flygplats?