Senaste nytt

Utgår snart! SAS shareholderprogram 2023

Big Birger

Medlem
Sorry, var upptagen en liten stund men kul hjälpa er vänner på vårt bästa forum. Gå till vänster i menyn! Anmäl Er på ”shareholder program” Fyll i kontaktinfon där, bekräftelse till deltagande i årets program direkt efter på mail som sagt.

Visa bifogad bild 139821

Screenshot ovan.
Jo, det alternativet ser jag. Men mina uppgifter är ifyllda, och jag kan inte ändra dem. Det kan man tolka som att det redan är som det ska, men texten "By filling out the information in the form below" får mig att tro att jag åtminstone ska klicka på "OK" någonstans.

1677569174595.png
 

intuition

Medlem
Ursäkta om det är kidnapping av tråd, men jag hittade ingen dedikerad Shareholder-program tråd.

Är det någon här som har Guld genom programmet? Lite nyfiken på var gränsen de facto går (eftersom det är begränsat till 5 000 guld som går till de med högst antal aktier i spannet 100 000 - 999 999 aktier.
 

hallgren

Medlem
På den första sidan i länken står det before feb 28, men på Terms-sidan står det ”no later than on february 28”.
Men jag ser också det som andra ser, ett förifyllt formulär utan submit-knapp. Det har ju inte heller kommit någon påminnelse om att man ska behöva anmäla sig igen, eller har andra fått något sånt?
Verkar märkligt om så är fallet, men konstiga saker händer ju.
 

M.K

Medlem
Märkligt, jag hade en submitknapp i Safari. Då är kanske Ni utan knapp helt enkelt anmälda automatiskt trots infon om ny anmälan. Jag hade dock provat andra webläsare också.
 

hallgren

Medlem
Ni alla som plätsligt kommer på att regga er, ni har alltså ägt tusentals SAS-aktier sedan i november?
Jag har haft dem i flera år och varit med i programmet förut, men i första inlägget i tråden står att man behöver registrera sig igen. Men det har väl inte gått ut någon information om detta, så jag undrar om det verkligen stämmer.
 

Big Birger

Medlem
Märkligt, jag hade en submitknapp i Safari. Då är kanske Ni utan knapp helt enkelt anmälda automatiskt trots infon om ny anmälan. Jag hade dock provat andra webläsare också.
Har testat Chrome, Edge, Brave på PC + safari i min iPhone. Ingen knapp. Utgår från att det är som det ska då.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

M.K

Medlem
Bara göra det Big Birger.

Jag tycker infon är glasklar om nyregistrering men trots allt SK-IT här. Du har väl EBD, detta ger inte mycket mer om det ändå missas. En dag extra F&F med flyt kanske :)

DATES AND TIMES TO CONSIDER:
To be eligible for the coming year’s program and receive the exclusive travel benefits, you must have bought the shares prior the annual control date November 30, 2022. (For a new shareholder it might take up to 1 month before you are visible in the systems and can sign up for the SAS shareholder program.)

You then need to register for the program before February 28, 2023, in order to take part in coming year's travel benefits, which are applicable for a full year from April 1, 2023 until March 31, 2024.
 
Toppen