Senaste nytt

Utgår snart! SAS shareholderprogram 2023

M.K

Medlem
Jag höll på att glömma av detta men ikväll är sista timmarna att registrera er för årets program. Detta gäller alla, även oss som har varit aktieägare i lång tid!

Fördelarna är allt från F&F inbjudan med minimumantalet som krävs till juvelen för de rika (eller galna), rekommenderar ej nu:

8A80B2ED-358D-4034-9CDE-C3AB49DC0261.jpeg


Jag har som flera av er känner till ägt riktigt många aktier här men har sedan flera år 4000+1 vilket känns som en ok summa att troligen förlora. De finns dock på en vanlig depå där förlusten kan kvittas mot annat. Mail bekräftelsen efter min anmälan nu ikväll kom efter bara några sekunder.

Länk till anmälan:

Mvh
MK
 
Last edited:

Thornado

Medlem
Det verkar dock vara svårt att klara av med så här kort varsel. Man verkar behöva antingen ett MitID eller VP-ID. Försökte skapa VP-ID, men då behöver jag beställa en kod som nu kommer skickas till mig via post. MitID verkar vara ett norskt system.

Är det jag som har missat något eller är det kört för min del?
 

mha321

Medlem
Det verkar dock vara svårt att klara av med så här kort varsel. Man verkar behöva antingen ett MitID eller VP-ID. Försökte skapa VP-ID, men då behöver jag beställa en kod som nu kommer skickas till mig via post. MitID verkar vara ett norskt system.

Är det jag som har missat något eller är det kört för min del?

Mitid är danskt. Säkerligen de två som gäller eftersom sas aktien handlas i Köpenhamn och Stockholm.

(men det hjälper dig såklart inte i det här läget, men man måste ju korrigera om man ser ett misstag på internet!)
 

M.K

Medlem
Jag kan tyvärr inte svara på detta, blev påmind av en trader ikväll om deadline. Jag är ju reggad sedan tidigare så gick snabbt och smidigt. Går det inte att anmäla sig till nytt konto bara, kanske räcker ikväll?

Prova VP-ID. Det jag har sedan många år.
 

hco

Medlem
VP-ID? Jag har bara anmält mig via epost tidigare. Hm.

Surt att missa. Tack ändå för påminnelsen.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

Thornado

Medlem
Jo, men det var ju för att få ett VP-ID som jag behövde få en aktiveringskod hemskickad via post. Jag kan ju tycka att jag borde ha VP-ID sedan tidigare om det krävdes även för "gamla" shareholder program, men hittar iaf inga spår av det i min inbox.
 

Big Birger

Medlem
Jag höll på att glömma av detta men ikväll är sista timmarna att registrera er för årets program. Detta gäller alla, även oss som har varit aktieägare i lång tid!

Fördelarna är allt från F&F inbjudan med minimumantalet som krävs till juvelen för de rika (eller galna), rekommenderar ej nu:


Jag har som flera av er känner till ägt riktigt många aktier här men har sedan flera år 4000+1 vilket känns som en ok summa att troligen förlora. De finns dock på en vanlig depå där förlusten kan kvittas mot annat. Mail bekräftelsen efter min anmälan nu ikväll kom efter bara några sekunder.

Länk till anmälan:

Mvh
MK
Tack för påminnelse. Men hur anmäler jag mig? När jag loggar in med VP-ID ser jag inget uppenbart sätt att registrera mig. Mina kontaktuppgifter stämmer, antalet aktier stämmer osv. Hur gjorde du?
 

M.K

Medlem
Sorry, var upptagen en liten stund men kul hjälpa er vänner på vårt bästa forum. Gå till vänster i menyn! Anmäl Er på ”shareholder program” Fyll i kontaktinfon där, bekräftelse till deltagande i årets program direkt efter på mail som sagt.

4D039257-9E3B-4D45-A2DF-86EC2E9A8EB4.jpeg


Screenshot ovan.
 
Toppen