Ser ut som en riktigt trevlig roadtrip. Finns det något speciellt att se/göra längs med vägen som man inte får missa? Var bör man bo?Ta en hyrbil enkel väg till Boston och tåg tillbaka. Stop 1 Hamptons(Long Island). Bilfärja Orient Point-New London. Stop 2 Newport. Stop 3, Provincetown(Cape Cod). Bilfärja över till Boston och tåg tillbaka.
Athens är trevligt men ganska litet, kombinera med Atlanta
Philadelfia om du är väldigt intresserad av amerikansk historia
man kan ju även göra en utflykt och ta en titt på Amish folket och hämta inspiration för en ny livsstil
Atlanta vore inte helt fel, finns en riktigt bra ölshop i stan som jag länge velat besöka![]()
Beror lite på vad du vill göra, vill du slappa eller vara power-turist?Ser ut som en riktigt trevlig roadtrip. Finns det något speciellt att se/göra längs med vägen som man inte får missa? Var bör man bo?
Atlanta vore inte helt fel, finns en riktigt bra ölshop i stan som jag länge velat besöka![]()
Eftersom du gillar öl @plamen så kan jag utan tvekan säga Charleston. Maken till små mikrobryggerier har jag aldrig skådat och alla restauranger på King Street försöker tävla i att inte ha samma öl. Dessutom är det en mysig liten stad och kombineras bra med Savannah.
Ingen stress-semesterBeror lite på vad du vill göra, vill du slappa eller vara power-turist?![]()