Senaste nytt

Utan god service är inte SAS längre ett självklart val

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kör dock SAAB och det är aldrig några problem, sköter man den går den som en pärla. :cool:

Som SAAB-ägare vet du då säkert att det inte är din bil du ska oroa dig för, utan vad dina mottrafikanter hittar på. Det är ju inte helt vanligt att två eller flera av dem väljer att parkera väldigt nära varandra i vänster körfält på E4:an och förorsakar köer ner till småland...

Som sagt, allt beror ju på hur viktigt det är att komma fram till sin destination i tid. Jag har bara fått vanan att aldrig chansa.

Som sagt, allt beror ju på hur viktigt det är att komma fram till sin destination i tid. Jag har bara fått vanan att aldrig chansa.

Precis så, har man något viktigt som väntar är det ju givet att man åker i god tid!
Har aldrig missat en flygavgång ännu och jag får hoppas det förblir så. :)

Det var dock nära nu senast när jag skulle från BCN till LHR där jag dök upp på flygplatsen 30 minuter innan avgång. På El Prat brukar alltid BA:s gate vara en bra promenad från säkerhetskontrollen..
(Var tvungen att fixa ett par dokument i Barcelona där de öppnade först 10.00, därav jag blev väldigt sen.)

Till min fördel så var planet 25 minuter försenat så jag slapp springa. ;)
(Hade dock inte varit hela världen om jag missat planet då jag inte hade något viktigt att komma fram till.)

Aja, lite mycket OT blev det nu..

Last edited:
Känns som att tråden har spelat ut sin roll för läängesen, och många av inläggen har börjat bli ganska OT. Kanske dags för någon mod att stänga tråden?

Som sagt den här tråden har spelat ut sin roll och det har blivit lite för mycket off topic.
Jag stänger den här tråden och önskar jag alla ha en trevlig kväll. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen