ilon
Medlem
Klockan ringer 06.15, jag stänger snabbt av för att inte väcka fru och dotter.. Smyger upp och duschar, klär på mig, packar väskan.
När jag ställer väskan i hallen vaknar båda två, frågar om de vill ha frukost och får ett jakande svar.
Äter frukost, fixar håret och borstar tänder.
Funderar lite över gårdagen..
Min fru frågade vid kvällsmaten vilken tid jag skulle åka, och jag sa strax innan 08, blev lite snack om när mitt flyg går, och varför jag ska sova på Arlanda.
Då min dotter varförjag ska ut och flyga, "är det för att få poäng eller?" jag vet inte om jag ska vara stolt eller skämmas
Svarar att det nästan är så, men att det är för att upprätthålla status how Eurobonus. Det hela följs av en liten utläggning om vad Pandium är, då min fru försöker förklara vad status är och ger exempel på nivåer.
Idag blir en något annorlunda tur för mig, på flera sätt;
Ny flygplats
Övernattning på hemmaplan (ARN), men med en twist
Första flighten med servering ombord igen
Lugnt schema, efter att SAS tunna ut antalet turer åt mig
Säger hejdå till familjen och beger mig mot bilen för att köra ut mot Arlanda i strålande sol!
När jag ställer väskan i hallen vaknar båda två, frågar om de vill ha frukost och får ett jakande svar.
Äter frukost, fixar håret och borstar tänder.
Funderar lite över gårdagen..
Min fru frågade vid kvällsmaten vilken tid jag skulle åka, och jag sa strax innan 08, blev lite snack om när mitt flyg går, och varför jag ska sova på Arlanda.
Då min dotter varförjag ska ut och flyga, "är det för att få poäng eller?" jag vet inte om jag ska vara stolt eller skämmas
Idag blir en något annorlunda tur för mig, på flera sätt;
Ny flygplats
Övernattning på hemmaplan (ARN), men med en twist
Första flighten med servering ombord igen
Lugnt schema, efter att SAS tunna ut antalet turer åt mig
Säger hejdå till familjen och beger mig mot bilen för att köra ut mot Arlanda i strålande sol!
Last edited: