Dr. Miles
Expert
Det var inga problem att boka Lufthansa Business class på longhaul flygning när jag bokade förra månaden.Jag har noterat här på BC att det blir svårt att få LH F för USDM-miles, men hur är det med LH C?
Det var inga problem att boka Lufthansa Business class på longhaul flygning när jag bokade förra månaden.Jag har noterat här på BC att det blir svårt att få LH F för USDM-miles, men hur är det med LH C?
Av alla kommentarer så tror jag inte att det blir något problem att hitta det jag vill...något liknande detta i C/F:
ARN-LHR/FRA/MUC/ZRH-ICN-NRT-HKG-LHR/FRA/MUC/ZRH-ARN och kanske något mer som kan passeras till/i north asia
Jag har ca 2 veckor på mig för själva resan och jag har redan börjat kolla lite...
Jag har noterat här på BC att det blir svårt att få LH F för USDM-miles, men hur är det med LH C?
Det var inga problem att boka Lufthansa Business class på longhaul flygning när jag bokade förra månaden.
Väldigt intressant att du lyckades boka två legs med LH med tanke på att de skriver att det inte ska gå. Misstänker att det är HUACA som gäller här. Önsketänkande att någon skulle lyckas boka en LH F
Dags att boka 100k snabba igen och bränna dom direkt. Svårt att förklara varför man måste göra 16 timmar i Tokyo en gång i månaden![]()
Nja, dom skriver väl inte att det inte går att boka i Business? Det dom skriver är att First class awards inte är tillgängligt.
Mvh
/NotRyan
ajdå, sorry måste ha läst fel. Var så säker på att jag läst att LH inte gick att boka.