Senaste nytt

US Dividend Miles Buy miles riktad kampanj t.o.m 2013-NOV-30, upp till 100% bonus

instämmer i kören, fick mailet idag + ett mail från Chase om pengar som jag inte hämtat ut (inget konto där) så det känns som dubbel bonus :D Kanske man skulle nappa på alla de här generösa mailen :rolleyes:

Jag fick också mejl idag med erbjudandet, men vet ej om jag kommer att utnyttja det. Senaste share-kampanjen var ju bra mycket vassare.

instämmer i kören, fick mailet idag + ett mail från Chase om pengar som jag inte hämtat ut (inget konto där) så det känns som dubbel bonus :D Kanske man skulle nappa på alla de här generösa mailen :rolleyes:

Javisst, det enda dom behöver är ditt kreditkortsnummer inkl. CVC-kod så att dom vet vart dom skall stoppa in pengarna.... :cool:

Även jag fick ett mail idag vid 7-tiden på eftermiddagen. Blir nog inte till att köpa denna gången dock.

Blev tyvärr inte utvald till den nuvarande 100% kampanjen i november och det känns lite mörkt nu när AA sammanslagningen verkar vara på g igen. Någon som har någon kvalificerad chansning om det kommer en öppen kampanj i december eller har andra kreativa förslag på hur man kan få ihop 2*90 000 miles utan att betala fullpris för miles? Alternativt förslag på andra sätt att ta sig japan- USA (destination)- Europa (stopover)-japan i Business på ett prisvärt sätt? Hade mina förhoppningar på att kunna ge lite roliga reserapporter från business class "digital nomad" style! :)

Toppen