we're on track to bring the Dividend Miles® program into the AAdvantage® program within the next 30 days. We'll be providing you with more information on timing and what you can expect as an AAdvantage member in the next few weeks.Klicka för att utvidga...
Dividend Miles award bookings and mileage upgrade requests will be disabled a few days before we combine programs to allow us to integrate your accounts. If you plan to redeem Dividend Miles for an upcoming trip, we encourage you to book now.Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Vad är den allmänna uppfattningen - ska man sitta lugnt och sedan göra bokningar via AA eller ska man försöka göra alla bokningar innan, dvs via US Airways?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Är det inte så att på Att går det att boka enkelresa till halva poängen, det kan ju vara användbart för mer kreativ routingKlicka för att utvidga...
Mina "Program-to-date miles" blev nästan 2 miljoner miles.Swisser skrev:Samma sak här. Jag har fått in mina USDM miles på mitt AAdvantage konto. Det gick förvånansvärt snabbt och smärtfritt.Klicka för att utvidga...