Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Hur många dagar tar det innan shareda miles kommer över (har en bra plan att skicka mellan familjemdlemmarna men är rädd att det faller på att milesen inte hinner komma över). O hur många gånger kan man skica miles mellan varandra?

Jag har gjort share ca 20 ggr och det har aldrig tagit mer än sekunder innan de synts på mottagarens konto... Måste dock logga ut/in igen för att få fram den nya balansen. Kan ju inte garantera men det skulle förvåna mig om det inte syns inom någon minut.

Då kör vi igen.....

630x100_usairways_buy.jpg

Offer available for purchases made between now and January 31, 2013, 11:59 MT. All purchases are non-refundable. Bonus miles will be awarded upon completion of the transaction. The maximum number of Buy and Gift Bonus miles that can be received by one member for this offer is 50,000 bonus miles. All miles purchased beyond this limit will not be eligible for a bonus. Offer is subject to change. Offer cannot be combined with any other offer. Share transactions are not eligible for bonus. Only purchases made online are eligible for the bonus.

Miles are sold for $0.035 per mile plus a tax recovery charge of 7.5%. GST/HST will be charged to Canadian residents. Miles purchased through Buy, Share or Gift Miles do not count towards Dividend Miles Preferred status. All other Dividend Miles Terms and Conditions apply. Miles may be used based on award availability at the time of booking. Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift Miles. All purchases are non-refundable.

Last edited:
Jag köpte inget 2012 då jag brände av EB kassan, så jag fick inte vara med denna gången - fan också!

Du får väl hitta nån som är med som kan ge dig 50K+50K (som du då får betala 1852 USD till).

Det är bara mottagaren som får ta emot max 50K Bonusmiles per kampanj, givaren kan ge hur mycket som helst (men max 50K bonus/konto som h*n ger till)..

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Jag fick heller inget......men hur ofta kommer 100%-kampanj på shareda miles? Sammanfaller dem alltid med buy/gift-kampanjerna?

Har inte heller fått något *än*. Dessa utskick lär ju sträcka sig över flera dagar, så bara för att man inte fått det än innebär det ju inte att man inte får vara med. Bästa sättet är nog att logga in och kolla vad det står om man försöker ge bort miles. Står det X + X så är man med, oavsett om man fått mailet eller inte.

Toppen