jumbooze
Medlem
Det kan man göra men Uniteds webbsida visar ibland phantom availability...
Är det ett problem om man bara vill verifiera att något man sett på sida #1 finns?
Trodde det bara var när man använde United som första källa.
Det kan man göra men Uniteds webbsida visar ibland phantom availability...
Är det ett problem om man bara vill verifiera att något man sett på sida #1 finns?
Trodde det bara var när man använde United som första källa.
Det känns onödigt för US Airways att satsa pengar för en bokningssida för Star Alliance bonusresa nu när de håller på att gå i merger med American Airlines.Vet ngn om US har en plan på att göra sökningar/bokningar möjliga on-line? US egna flighter går ju att boka.
Kommer inte ihåg hur det fungerade men någonstans här har jag läst om problematiken, sök på eller hoppas att någon med svar svarar.Jag försökte boka OZ 764 som går från DPS till ICN 10 februari kl 0300 men USDM agenten kunde inte hitta det flyget.
Han sa något om att alla flyg som går innan 0300 måste han söka på dagen innan och detta var ju exakt 3 timmar efter midnatt.
Är det någon som vet hur USDM kan hitta denna flight?
Nu har jag bokat med Thai DPS-BKK-CDG-ARN istället för DPS-ICN-FRA-ARN på samma dag.Kommer inte ihåg hur det fungerade men någonstans här har jag läst om problematiken, sök på eller hoppas att någon med svar svarar.
Vet inte. Jag fick veta antalet poäng och skatter men den är inte biljetterad förrän imorgon.Schysst bokning Glenn E!
Hur är det egentligen med antal tillåtna segment på en USDM award biljett. Jag trodde det var max 4 segment per rikting, men du har väl 5 segment till DPS och 3 segment hem. Är kanske totalen max 8 segment på en T/R det som är viktigare och räknas?
Hur är det egentligen med antal tillåtna segment på en USDM award biljett. Jag trodde det var max 4 segment per rikting, men du har väl 5 segment till DPS och 3 segment hem. Är kanske totalen max 8 segment på en T/R det som är viktigare och räknas?