Senaste nytt

US Airways Dividend Miles bonusresa tråd (Star Alliance)

till Asien kan du boka följande bolag i F
TG gott om plats
OZ gott om plats (bortsett från vissa perioder som jag inte kan i huvudet)
NH om man har lite flyt, ganska svåra att få tag på
SQ omöjligt från Europa, dock från SIN till DEL, BOM, CGK, finns det gott om
CA finns men inte heller allt för mycket av.
LX omöjliga
LH omöjliga.
och United inom Asien? ;)

Vilken är bäst/mest prisvärda turen från ex-BKK i F? Nappade ju på Swiss erbjudande och har 2 dagar fritt i BKK jag skulle slå ihjäl innan det är dags att jobba!

2 dagar hinner man inte allt för långt men jag skulle resa till DEL eller BOM via SIN. BKK-SIN reser du med TG eller SQ i C och sedan mellan SIN-DEL/BOM flyger SQ i F. Det går även med lite tur åka BKK-SIN delen via något annat land om man får rätt agent.

Vilken är bäst/mest prisvärda turen från ex-BKK i F? Nappade ju på Swiss erbjudande och har 2 dagar fritt i BKK jag skulle slå ihjäl innan det är dags att jobba!

Bangkok-Singapore-Delhi/Mumbai med Singapore Airlines First?
(Business class mellan Bangkok-Singapore v.v.)

2 dagar hinner man inte allt för långt men jag skulle resa till DEL eller BOM via SIN. BKK-SIN reser du med TG eller SQ i C och sedan mellan SIN-DEL/BOM flyger SQ i F. Det går även med lite tur åka BKK-SIN delen via något annat land om man får rätt agent.

Bangkok-Singapore-Delhi/Mumbai med Singapore Airlines First?
(Business class mellan Bangkok-Singapore v.v.)

Denna resan ska gå på 40.000 miles

Fattar jag det rätt att det kostar 40,000 miles= ca 5700kr i F ...

Galet billigt - hur brukar tillgängligheten vara i SQ F på den sträckan?

Fattar jag det rätt att det kostar 40,000 miles= ca 5700kr i F ...

Galet billigt - hur brukar tillgängligheten vara i SQ F på den sträckan?

yes. plus skatter och avgifter som jag inte vet vad det ligger på.

Av vad jag sett när jag letat tidigare. så brukar det finnas plats nästan varje dag.

Släpper SQ 14 dagar innan eller? Jag tittar i SEP och ser inga lediga platser i ANA ...

hmm. det var ju tråkigt. Nu var det ett tag sedan jag sökte på SIN-Indien turen. men för 4-5 månader sedan så kunde jag hitta bra med plats allt från 1vecka till 6 månader fram i tiden. Kanske har ändrats?

Toppen