Senaste nytt

US Airways Dividend Miles 100% Share bonus (t o m 2013-OCT-15)

Jag kan bekräfta att det går direkt. Personen jag delade till fick sina poäng med en gång. Nu väntar jag på att han delar tillbaka. ;)

Grattis Alf och NotRyan!

Då vet vi att det fungerar att ta emot på ett nyinrättat konto, yngre än 12 dagar. Men hur är det åt andra hållet. Är det någon som har gjort en share-transaktion från ett nyinrättat konto yngre än 12 dagar (som har erhållit share-miles - tex om Alfs fru nu skulle göra en sharetransaktion tillbaks till Alfs konto) och fått det att fungera med både överföringen och bonusmiles?

Har nu gjort en transaktion från hustruns konto till mitt (50000+50000). Har fått kvitto på transaktionen men ännu syns inget på mitt konto. Det är möjligt att det är åt detta håll man får vänta 12 dygn, i varje fall om man läser det finstilta. Jag återkommer när det är klart.

Min överföring gick direkt, då till ett konto med 0 miles. Han fick 100,000.

Han förde tillbaka 50+50 rätt direkt efter men dessa miles har varken dragits från hans konto eller förts över till mitt efter en knapp dag.

Tur att man inte har stress kring att behöva flyga iväg. ;)

Nu kan jag istället i lugn och ro planera min F resa till Shanghai via en stop over i Tokyo. ;)

Ger tråden en liten bump och hör mig gör igen om någon är intresserad av ett share-byte till ett tomt konto?

Jahapp, där försvann lugn och ro då. ;)

Det var en tråkig utveckling.

Jag fick mina poäng nu ikväll iaf så sitter på 150k.

Borde åka till Shanghai i början på nov, kanske lika bra att köra med dessa poäng och skippa Tokyo... Får se om jag har tur och fixar en schysst F resa iaf. Är det helt kört att få FCT med dessa miles eller bara en himla massa huaca? :)

Toppen