Senaste nytt

US Airways Dividend Miles 100% Share bonus (t o m 2013-DEC-06)

palmen

Moderator
True. Men man får ändå 100k poäng för 10 tkr ca om jag räknar rätt?

Att köpa 50k miles nu kostar lika mycket som att köpa 100k på rea, dvs ca 1850$, för att sedan sharea 50k miles så får du betala ytterligare 500$ (+skatter).
Total summa ca 2400$
Om du ska nyttja dom för att resa till Asien i F så är det självklart billigare än att köpa biljetten, men ingen superdeal.

Man kan åka betald C till Asien för ca 12000 (med de billigaste biljetterna på en del bolag) och betald C till Sydney för 20.000.

Är väl kanske bättre i så fall om du kan betala någon 950$ för 50k miles samt 550$ för att sharea dom till dig (om nu någon vill gå med på det). Då får du 100k miles för ca 1500$.
 

Magino

Medlem
Har också fått erbjudandet. Kan man byta poäng mellan 2 personer eller måste man va minst 3?
Och hur lång tid tar det innan man har poängen på kontot?

går utmärkt att byta poäng mellan två personer.

för mig tog det allt mellan 30 sekunder och 20 min att förra över poäng mellan olika konton
 

NotRyan

Medlem
Är väl kanske bättre i så fall om du kan betala någon 950$ för 50k miles samt 550$ för att sharea dom till dig (om nu någon vill gå med på det). Då får du 100k miles för ca 1500$.

Ping Adam Nordén

Jag skulle kunna hjälpa till om du inte fått hjälp redan, om du betalar mig 1511 $ så får du 100.000 miles...

Mvh
/NotRyan
 
Hvis der er nogen der er vil give mig 100K miles for omkring 1500$ ( og lidt oven i som tak for hjælpen) så skriv gerne en PM
Ellers kunne share også være ok, man kommer desværre bare ikke så langt for 50K (har 0 miles nu), og kunne være rigtig cool med en Asien F Award!
 

Alx

Medlem
Trots att vi gjorde 3 köp á 100.000 poäng för någon vecka sedan så kändes det omöjligt att inte göra tre delningar á 50.000+50.000 poäng. Frågan är NÄR vi ska hinna ta ut poängen? Vi är ju redan fullbokade med resor fram till september nästa år och har fortfarande 200.000+ poäng på United att bränna innan deras senaste Enhancement slår till. :rolleyes:

BC.se med alla Deals och reseidéer "sabbar" ju våra möjligheter! :D
 
Toppen