fcx
Medlem
Ja det går bra. Även Plusgrade i förväg går att göra på poängbiljetter.
Skrev inte någon i någon tråd att de blev nekade i polaris efter uppgradering, eftersom ursprunglig bokningsklass också stod på boardingkortet?
Ursäkta vagt inlägg.
Ja det går bra. Även Plusgrade i förväg går att göra på poängbiljetter.
Får man komma in i Polaris-loungen på awardbiljetter? Trodde endast att det gällde betalda bokningsklasser.Skrev inte någon i någon tråd att de blev nekade i polaris efter uppgradering, eftersom ursprunglig bokningsklass också stod på boardingkortet?
Ursäkta vagt inlägg.
@Senator har du koll på detta? Om jag uppgraderar en awardbiljett, får jag access till Polaris-lounge på Newark? (Inte enbart därför jag vill uppgradera men definitivt en parameter att beakta)Får man komma in i Polaris-loungen på awardbiljetter? Trodde endast att det gällde betalda bokningsklasser.
Min erfarenhet är att det går utmärkt.Får man komma in i Polaris-loungen på awardbiljetter? Trodde endast att det gällde betalda bokningsklasser.
Får man komma in i Polaris-loungen på awardbiljetter? Trodde endast att det gällde betalda bokningsklasser.
Hmm när jag läsar nu så står det inget om det så det kan vara mitt minne som sviker. Står bara att man måste ha ett boarding pass och det får man ju även vid gate uppgradering såklart.Jag har kommit in med uppgraderad biljett. Plus B-klass uppgraderad till I-klass Business. Men det var lite strul med min biljett eftersom den behövde biljetteras om, så kanske gjorde loungepersonalen ett misstag när jag släpptes in (Chicago)
Hm, denna diskussion var nyss uppe.Ja det går bra. Även Plusgrade i förväg går att göra på poängbiljetter.
Din länk fungerar inteHm, denna diskussion var nyss uppe.
http://www.businessclass.dk/forum/members/robertkniv.24050/
Enligt TC ska det inte gå, men går det? Någon som testat nyligen?