Hur va hotellet generellt annars? Jag hade en preliminär bokning där innan jag bokade mig på Pullman Montparnasse. Dom hade jättekonstig 3 nätter för 2 kampanj men samtidigt kostade 20% rabatt "Bed and Breakfast" rate samma pris. Visade sig att 3 för 2 priset va 2 nätter i fullt flexibla priset, sa de till dom att de där är inte OK.MGallery Bastille Boutet. Uppgraderad från superior till ett av de bästa om inte det bästa deluxerummet (högsta våningen, hörnläge och balkong).
Dom hade jättekonstig 3 nätter för 2 kampanj men samtidigt kostade 20% rabatt "Bed and Breakfast" rate samma pris. Visade sig att 3 för 2 priset va 2 nätter i fullt flexibla priset, sa de till dom att de där är inte OK.
Sofitel Abu Dhabi Corniche:
Visa bifogad bild 50624 Visa bifogad bild 50625
Uppgraderad från Superior till Luxury Room med sea view på 22:a våningen. Är guldmedlem.
Uppgraderad som Gold på Sofitel Saigon Plaza. Bokat Superior club room och blev uppgraderad till Luxury club room. Incheckning med assistent på rummet och perks hela vägen med vinflaska och ostar complimentary sista natten. Hotellet är verkligen superfint. Har bestämt att alltid välja Sofitel när det finns från nu. Det är verkligen elegans på dem som jag inte hittat i annan kedja. ( har testat lite Hilton och Conrad nu efter gratiskampanjen till Diamond) Blev Platinum i Accor igen nu också efter vistelsen![]()