Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen uppgradering från plus till business på morgondagens sk903. Får se om optiontownlotteriet ger bättre utdelning på returresan.

Ingen uppgradering från plus till business på morgondagens sk903. Får se om optiontownlotteriet ger bättre utdelning på returresan.
Den ser nollad ut...
upload_2016-3-24_18-9-53.png

upload_2016-3-24_18-10-31.png

upload_2016-3-24_18-10-49.png

Hmm, har fått besked om att jag fick min uppgradering på SK940, men jag kan inte på ngt sätt välja säte? Detta har jag kunna gjort förut, (innan jag checkat in, men nu kan jag inte!) Vad kan detta beropå?

Jag fick också igenom en optiontown uppgradering i veckan CPH-DUB, samma för mig kan inte välja plats, står ett felmeddelande när jag går in på bokningen och det går inte välja plats på något flyg i bokningen längre, kontaktade SAS på chatten tidigare idag, där sa man något om IT problem och att man jobbade på det.......

Första posten men långt gången besökare (dock rätt ny användare. Hej!)

Ska åka ARN-EWR i en 330 i Juni med frun med SAS. Lagt in en önskan om BC ifrån plus som är bokat i nuläget. Frågan som jag inte hittat svar på ännu är;

Kan man tacka nej till OT när man får ett eventuellt mail om uppgradering om det inte finns t.ex två platser i mittgången så man får sitta ihop. Sitter redan 21A-B i plus. 20A är blockat enl Expertflyer kanske för ev infant. Hade gärna bokat dem annars för benstödet.

Tacksam för svar!

Last edited:
Första posten men långt gången besökare (dock rätt ny användare. Hej!)

Ska åka ARN-EWR i en 330 i Juni med frun med SAS. Lagt in en önskan om BC ifrån plus som är bokat i nuläget. Frågan som jag inte hittat svar på ännu är;

Kan man tacka nej till OT när man får ett eventuellt mail om uppgradering om det inte finns t.ex två platser i mittgången så man får sitta ihop. Sitter redan 21A-B i plus. 20A är blockat enl Expertflyer kanske för ev infant. Hade gärna bokat dem annars för benstödet.

Tacksam för svar!
Hej, välkommen till bc!
Nej det går inte att tacka nej.
Men du kan ju alltid boka två fullt återbetalningsbara businessbiljetter så att du kan boka två säten bredvid varandra som du bokar av sen :rolleyes:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen