Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns ett erbjudande nu om att uppgradera till Plus på longhaul för 105 EUR eller 117 USD med Optiontown. Gäller 14 mars - 5 april (men jag kan inte se att det postats tidigare). Bra deal!
Namnlöst.jpg

Upgrade your flight - SAS

Får man poäng för den nya klassen?

Hittade svar själv:
  • Don't miss out on your bonus. Always enter your membership number when booking to get EuroBonus points for the class you are upgrading to.

Gäller detta erbjudande enbart för resor 14 Mars - 5 April? eller för att ansöka om OT då?

Får nämligen ett mycket högre pris på min CPH-PEK i maj.

Edit: det säger sig ju ganska själv. Men vill ändå kolla med experterna :)

Får man poäng för den nya klassen?

Hittade svar själv:
  • Don't miss out on your bonus. Always enter your membership number when booking to get EuroBonus points for the class you are upgrading to.
Yes, på longhaul blir man bokad i plus saver resp business saver. På shorthaul blir man bokad i Z-klass, dvs högsta klass.

Hmm, har fått besked om att jag fick min uppgradering på SK940, men jag kan inte på ngt sätt välja säte? Detta har jag kunna gjort förut, (innan jag checkat in, men nu kan jag inte!) Vad kan detta beropå?

Priset gick ner fran €60 till €57 sa jag slog till. Har hitills 100% pa mina uppgraderingar sa hoppas jag far igenom bada den har gangen ocksa.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen