Jag gjorde detta forra aret och tack vare OT/amex trevliga valutakonvertering fran EUR->USD->GBP sa fick jag betala en rejal slant extra (tror det handlade om ca £10 per biljett eller nagot liknande).Er som använder EU/Sverige hemsidan, börja använd USA hemsida
Man kan köpa uppgraderingar med AMEX![]()
Finns färsk diskussion om detta här med ett flertal liknande exempel.Kollade just pa att uppgradera med OT pa en flygning om nagra veckor. Maste saga att jag ar ruskigt besviken pa hur oproffsigt OT verkar vara, anvande min email jag normalt anvander och fick ett pris pa 60 euro, testade med en annan email och fick 57 euro. Visst inte sa stor skillnad, men uselt att jag far ett hogre pris bara for att jag anvander en email address som anvands forut i samband med uppgradering.
Det går väl redan nu om man betalar via PayPal, eller har jag missat något?Er som använder EU/Sverige hemsidan, börja använd USA hemsida
Man kan köpa uppgraderingar med AMEX![]()
Blev det någon flygande?I fredags ansöktes det på CPH-BRU-CPH som flygs tis/ons. Fick svar lördag och söndag att uppgraderingarna var igenom.
4/4
Nä, bokade om till nästa ons-tors istället.Blev det någon flygande?