Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar ni få mejl med erbjudande om uppgradering via OT? Jag fick det första gången innan jag skulle flyga till Alicante härom veckan. Planet var knökfullt i Go men med platser kvar i Plus. Kan det möjligen vara så att de vill få passagerare i Go att betala för uppgradering via OT för att slippa putta upp, op-up, dem i Plus ändå om Go är överbokat? Vilka är era erfarenheter?

Aldrig fått mail om uppgradering från optiontown, däremot mail direkt från sas som säljer uppgradering på lång haul. Ingen nya bokningsklass då, vilket OT hade gett.

Kan jag använda OT för att uppgradera en Eurobonusresa från plus till business? Flyger SK984 om mer än 30 dagar så kan inte anmäla mig ännu.

Kan jag använda OT för att uppgradera en Eurobonusresa från plus till business? Flyger SK984 om mer än 30 dagar så kan inte anmäla mig ännu.
Skall tyvärr inte gå att uppgradera en awardresa på OT. Att det är mer än 30 dgr kvar till resa har ingen betydelse för att anmäla sig till OT.
Jag har gjort det runt 100 dgr innan.

Kollade just pa att uppgradera med OT pa en flygning om nagra veckor. Maste saga att jag ar ruskigt besviken pa hur oproffsigt OT verkar vara, anvande min email jag normalt anvander och fick ett pris pa 60 euro, testade med en annan email och fick 57 euro. Visst inte sa stor skillnad, men uselt att jag far ett hogre pris bara for att jag anvander en email address som anvands forut i samband med uppgradering.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen