Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Canadien

Medlem
Vad grejen med att dom nekar OT på HKG linjen när det helt klart finns lediga platser.. I don't get it.
De kanske har sålts för billigt? Har inte flera här rapporterar att en Go->Business bara kostat kring €300?
Min HKG-bokning i Feb ligger på €600 enkel för M->C, vilket å andra sidan jag anser vara lite i överkant.
 

andreas

Medlem
Fick uppgradering ARN-HKG, SK963, Från Go - Plus, två resenärer.

Pris (per person): €170

Signade upp

2015-07-10 14:25

Bekräftad uppgradering
2015-12-07 21:24

Avgång
2015-12-11 13:50

Önskar en julklapp i form av courtesy till SAS Business, får se hur stjärnorna står. ;)
 
Fick ju sedan tidigare ok på uppgraderingen för GO->Plus genom OT, dock nekad på Business. La in om poänguppgradering på sas.se men fick precis mail om att den inte gick igenom :(

Tänkte försöka på flygplatsen på torsdag istället. Vad har ni för tips när det gäller uppgradering på Kastrup? Tycker det är väldigt oklart de få gånger jag försökt.
 

Agö

Medlem
Fick ju sedan tidigare ok på uppgraderingen för GO->Plus genom OT, dock nekad på Business. La in om poänguppgradering på sas.se men fick precis mail om att den inte gick igenom :(

Tänkte försöka på flygplatsen på torsdag istället. Vad har ni för tips när det gäller uppgradering på Kastrup? Tycker det är väldigt oklart de få gånger jag försökt.
Snacka med dom direkt vid incheckning. Om dom inte vill/kan, gå till gate tidigt. Uppgradera vid den speciella disk som finns för detta ändamål.
 

Sealord

Medlem
Fick uppgradering ARN - ORD från Go -> Plus för för 233 EUR
Signade upp
2015-11-12 10:43
Bekräftad uppgradering
2015-12-07 23:33
Avgång
2015-12-11 15:30

Hit-rate än så länge
4/5 Långflygningar (Bara HKG-ARN som jag, liksom alla andra, inte lyckats med. Poäng till Business gick bra)
2/2 Norden
 
Last edited:

ESSA

Medlem
Har en ToR Arlanda-Paris inbokad via kampanj, SAS Light.
Nu vill jag uppgradera och Optiontown tar 39 Euro/pers/flight till Plus om det går igenom.

1. Det går igenom ToR. Topp! Vi får checka in 2-3 väskor/pers
2. Dit men inte hem. Vi står med väskor som vi inte får checka in hem utan att betala 439:-/väska/person.
3. Hem men inte dit. Vi får checka in 2-3 väskor/person hem men har inga väskor med oss ner...

Vilka alternativ har vi?
Hur hittar jag poängkostnad ifall jag behöver uppgradera med poäng hem?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen