På dem amerikanska sajten tar de Amex. Men vill du handla i Euro så får du köra via Paypal.AnHu skrev:Mitt amex funkar inte på OT.Andra med samma problem ? Varför ?Klicka för att utvidga...
Jag använder Tyskland då är det i euro och möjligheten att använda amex.Jakob Österberg skrev:På dem amerikanska sajten tar de Amex. Men vill du handla i Euro så får du köra via Paypal.Klicka för att utvidga...
RobHK skrev:pswe du är det första jag hört som fått igenom HKG till business för 330 EUR. Jag hade ansökt men fick ingenting, trots allt flighten gick med tomma säten i business.Klicka för att utvidga...
euul skrev:Jag lyckades uppgradera ARN-HKG idag (torsdag), 344 eur. Insåg just att@pswe's flight också är idag (eller inte?) - har 1A reserverat, så kanske vi ses senare?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Såg i appen idag och fick mail om uppgradering från Minus till Business på min flight till Hong Kong på lördag. Blir nog betydligt bättre med 2A än 30BKlicka för att utvidga...
Vad kostade det på OT?Pellebobba skrev:Även jag och en kompis blev uppgraderade till Business från minus på lördagens flight till Hong Kong. Mittensätena på rad 7 blev det. Första resan i business för min kompis, blir en bra 40 års present till honom.Klicka för att utvidga...
Totalt 738 usd för oss båda. Har även ansökt på hemvägen, kostar då 884 usd.Cristoffer Cedergren skrev:Vad kostade det på OT?Klicka för att utvidga...
ryds skrev:Har ansökt om OT Söndag ARN-HKG go - business, ej hört något ännu, Kört ?Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Lite off topic för OT men jag hopppas det är okej..OT var så dyrt valde jag att ansöka om poänguppgradering GO -> Plus för morgondagens flight till HKG, vilket gick igenom igår kväll. Nu till frågan, på mitt boardingpass så står det att min service-klass är Plus samt att bokningsklass är Y. Y är, som bekant, Plus och Business Saver i poäng (9000). Eftersom att min bokningsklass är ändrad, betyder det att jag kommer få poäng för nya klassen också?Klicka för att utvidga...
Samma erfarenhet här både vid poängupgrade och op-up. Sorry.SK525 skrev:Jag tror tyvärr att boardingkorten visar fel bokningsklass när man uppgraderar med poäng, åtminstone ibland. Jag har haft "C c" på mitt boardingkort vid poänguppgradering, men när jag kollat på bokningen har det inte ställts ut någon ny biljett med ny bokningsklass och poängen jag fått har varit enligt ursprunglig bokningsklass.Klicka för att utvidga...