Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
pswe du är det första jag hört som fått igenom HKG till business för 330 EUR. Jag hade ansökt men fick ingenting, trots allt flighten gick med tomma säten i business.

Jag lyckades uppgradera ARN-HKG idag (torsdag), 344 eur. Insåg just att @pswe 's flight också är idag (eller inte?) - har 1A reserverat, så kanske vi ses senare? ;)

Såg i appen idag och fick mail om uppgradering från Minus till Business på min flight till Hong Kong på lördag. Blir nog betydligt bättre med 2A än 30B :)

Även jag och en kompis blev uppgraderade till Business från minus på lördagens flight till Hong Kong. Mittensätena på rad 7 blev det. Första resan i business för min kompis, blir en bra 40 års present till honom.

Bokade ARN-OSL-EWR-LAS-EWR-OSL-ARN med SAS men bokade sedan om så rutten blev ARN-OSL-EWR-LAS-SFO-CPH-OSL-ARN men OT verkar fortfarande bara visa uppgraderingsalternativ för den första bokningen. Måste jag maila OT och be de uppgradera rutten?

När jag loggar in på mitt OT konto så får jag ett pris på OSL-EWR på 429 Euro. Är detta enbart för MIN stol eller för bokningen (dvs mig och min fru)?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen