Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Johanna

Medlem
Tänkte uppgradera hem från LHR för jag vill äta lite middag så jag bara kan åka iväg till fest sen. Men dom vill ha 53 EUR men bara 38 EUR dit. Kan iofs äta i lounchen men då blir det så tidig middag. Valet och kvalet.
 
Tänkte uppgradera hem från LHR för jag vill äta lite middag så jag bara kan åka iväg till fest sen. Men dom vill ha 53 EUR men bara 38 EUR dit. Kan iofs äta i lounchen men då blir det så tidig middag. Valet och kvalet.

Det är alltid dyrare hem från London pga skatten är högre på en premium biljett i UK än en ekonomibiljett.
 

Thornado

Medlem
Uppgraderad Go->Plus på SK2679 ARN-TXL nu på fredag för 38 EUR.
Inser dock att det inte var så genomtänkt för jag vill ju givetvis stanna till och äta en kebab på mitt standardställe på väg från flygplatsen till hotellet, så inte bra om man redan har ätit pluslåda och muffins. Oh, well, dagens i-landsproblem.
 
Uppgraderad Go->Plus på SK2679 ARN-TXL nu på fredag för 38 EUR.
Inser dock att det inte var så genomtänkt för jag vill ju givetvis stanna till och äta en kebab på mitt standardställe på väg från flygplatsen till hotellet, så inte bra om man redan har ätit pluslåda och muffins. Oh, well, dagens i-landsproblem.
Släng Pluslådan och kör på kebaben. Den där lådan har aldrig gjort någon glad :)
 
Jag fattar nu att jag har brutit en viktig regel - jag har bookat resa til HKG i GO (kampanj) när jag vill resa i business, evt plus.
OT booking fixad ved beställning, men så började "tänk om det blir avslag" tanken att sätta sig i huvudet.
Så jag registrerade upgrade med bonuspoints också.

Frågan är så - vad händer med min points-upgrade om OT siger OK?
Och vad OM OT siger nej och bonus-upgrade också mislykkas, finns då mölighet för cash upgrade?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen