Jakob Österberg
Medlem
Ni får sikta på loungen i Köpenhamn iställetSvar på min egen fråga. Nej det fick vi inte..
Ni får sikta på loungen i Köpenhamn iställetSvar på min egen fråga. Nej det fick vi inte..
Jag fick igenom en OT mellan Göteborg och London, 37 €. Jag får dubbla poäng av SAS denna månaden så jag slog till. Hittills ratio 1/1.
Min väska blev två dagar försenad i slutet av december, så jag fick ett mail av SAS i januari att jag skulle få dubbla poäng på alla resor från 1 februari - 3 mars som plåster på sårenApp app app, varför dubbla poäng? *avundsjuk*
Det verkar inte finnas en helt solklar korrelation mellan lediga platser och chansen att bli uppgraderad.
Hemresan från USA skulle jag tycka vara viktigare att uppgradera till business än ditresan, eftersom det är bekvämare att sova då. Men det är ju personligt.
På fråga 2; du hamnar i Saver.
Det verkar inte finnas en helt solklar korrelation mellan lediga platser och chansen att bli uppgraderad.
Hemresan från USA skulle jag tycka vara viktigare att uppgradera till business än ditresan, eftersom det är bekvämare att sova då. Men det är ju personligt.
På fråga 2; du hamnar i Saver.
En till fördel med att resa business från USA och inte från Europa är att dom serverar Ben And Jerry glass vid utresa från USA ombord på SAS
Business Class brukar bli bokad bokningsklass Z vid uppgradering via OT.