Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Signat upp mig för OT på TATL med SAS, Yayyy!

Resan är bokad före nya intjäningsregler så den ska ju vara berättigad poäng enligt tidigare tabell via mail till diamantsupporten,
är det någon som testat om man får poäng enligt OT uppgraderad klass?

Dvs om jag nu som siktar på lyxa till det i SK Plus får 200% enligt tidigare tabell.

Signat upp mig för OT på TATL med SAS, Yayyy!

Resan är bokad före nya intjäningsregler så den ska ju vara berättigad poäng enligt tidigare tabell via mail till diamantsupporten,
är det någon som testat om man får poäng enligt OT uppgraderad klass?

Dvs om jag nu som siktar på lyxa till det i SK Plus får 200% enligt tidigare tabell.

Jag var bokad i Go innan ändringen, OT ansökan gjordes efter ändringen, fick igenom OT till Plus och fick poäng för detta ca. två timmar efter mail till Diamantsupporten. (fick dessutom seating i C till slut, så måste varit snäll mot SAS-guden)

Jag var bokad i Go innan ändringen, OT ansökan gjordes efter ändringen, fick igenom OT till Plus och fick poäng för detta ca. två timmar efter mail till Diamantsupporten. (fick dessutom seating i C till slut, så måste varit snäll mot SAS-guden)

Det var goda nyheter:). Trodde det var kört efter OT.

Slog till på en dyr OT till plus för 323 Euro nu på måndag mellan CPH-NRT i och med att föregående användare meddelade att man får den gamla tabellen. Om det här går igenom så slipper jag en MR till Europa.

Göteborg-Köpenhamn 59 €, samma pris på hemsresan. Jag tror jag avstår...

Jag var förvånad att det gick och köra OT på andra linjer än intercontinental. Är detta helt nytt?

image.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen