Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev riktig pannkaka hem från EWR till ARN. Hade signat upp för både business och plus, fick mail dagen innan att jag fått upgrade till plus. Glad i hågen packade jag en extra väska och fyllde med lite presenter. Kollade så inget ändrats innan jag for ut till flygplatsen. Väl där så svarade den halvsura personen i incheckningen att jag inte alls var uppgraderad trots mitt viftande med papper. Eftersom jag inte var uppgraderad så fick jag även betala $120 för den extra väskan.... Väl ombord så hade jag även blivit av med min tidigare reserverade plats i Go och hamnade längst bak vid toaletterna.... Kändes som en total förlust denna gång...

Tråkigt. Tack för info. Vet inte om jag vågar satsa på en till väska om det blir sånt här strul.

Har tipsat en vän om att uppgradera en flygning inom Europa då det nu är möjligt från Go till plus. Vet ej i vilken bokningsklass biljetten är, 34 € i OT. Helt ok.
Om det går igenom gäller då även två resväskor, fast track, lounge?? Har sökt i tråden men får inte till det.:)
Just två väskor är av stort intresse.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen