Ja da vet man at om man har en bekreftet oppgradering fra OT uten at sas har oppgradert billetten er det bare å anse oppgraderingen for mislykket. Både sas og OT skylder på hverandre og ingen gjør noe for å iverksette oppgradering.Lustigt.
Det första som brukar hända vid uppgradering via OT är att man får en ny biljett av SAS, innan man får något besked av OT.
Jeg hører gerne om du får pengene tilbage. OT er ikke nemme at danse med....Ja da vet man at om man har en bekreftet oppgradering fra OT uten at sas har oppgradert billetten er det bare å anse oppgraderingen for mislykket. Både sas og OT skylder på hverandre og ingen gjør noe for å iverksette oppgradering.
Jeg fikk billett i Go, men med en opup til C fordi sas EWR syntes synd på meg. Får ikke poeng for c så jeg skal kreve penger tilbake fra ot siden det ikke er ot som oppgraderte.
Behöver inte fundera på detta merFlyger CPH-EWR på onsdag eftermiddag. Fick återigen en lyckad OT upgrade, från Go till Plus.
Kändes ovärt med kostnaden för Business på ditvägen när man ändå ska köra hyrbil efter ankomst... håller tummarna för lyckad OT upgrade till C på hemvägen nästa vecka istället.
Success rate: 13 av 16 hittills.
Lite off topic: SK901 CPH-EWR, det är väl den där inhyrda kärran där Plus egentligen inte är Plus rent komfortmässigt? Någon som haft flyt och fått kompensation för det på senaste tiden?
Eller ser SAS på det hela som att Plus är hela konceptet med mat och IFE on demand, men att stolens komfort är sekundär? Med måtten 187/120 har inte jag samma inställning...![]()
Jeg har sendt inn krav om tilbakebetaling, og de sa de sjekker med SAS at oppgraderingen ikke ble noe av. Jeg har også sendt en melding til SAS CR og fortalte dem hva som har skjedd og hvor vanskelig OT er å forholde seg til.Jeg hører gerne om du får pengene tilbage. OT er ikke nemme at danse med....