Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått det på mer eller mindre varje longhaul. Hjälper nog om du har telefonnummer inlagt i din eurobonus profil och har kortet registrerat på bokningen
Mailadress kan funka också, men då får man e-post och inte SMS naturligtvis. Om flighten inte är full vill säga, då kommer inget uppgraderingserbjudande.

Jag får det också på i princip alla. Inklusive när jag redan har blivit uppgraderad med optiontown eller som courtesy upgrade. Igår t.ex. SMS om att uppgradera från business till business för 2499kr. Jag hoppar över den, och sitter kvar i business...
Har då aldrig fått detta. Vad är urvalet för att få dessa erbjudande tro? Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin fått ett sådant ifrån SAS & då har jag en del long-haul med SAS.

Har då aldrig fått detta. Vad är urvalet för att få dessa erbjudande tro? Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin fått ett sådant ifrån SAS & då har jag en del long-haul med SAS.
Boka online på SAS sida, då måste man mata in ett mobilnummer. Bokar du via resebyrå kan de kanske lägga in telefonnumret åt dig.

Var bara 2 lediga säten när jag kollade förut. Så det är nog CU i största mån. Fick även avslag på poänguppg.

Nekad OT till HKG fredag och tillbaka söndag.
Mail lördag om delbetalning, så väntar i spänning på om jag en likadan epost i dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen