Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Augusti kanske, och jag har verkligen dragit vinstlotten. Planet 3 timmar försenat just nu, vilket borde innebära om de inte kör på som bara den att ersättning borde lösa ut. Ersättningen blir då mer än vad jag betalt t o r i plus. Samt att jag nu under väntan sitter i loungen på CPH och dricker pilsner. Utan plus och loungen hade jag troligen tagiut livet av mig.. ;-)
Du får väl hålla tummarna på 4 timmars försening

Plus inom EU känns ju inte direkt som en höjdarupplevelse, undrar hur de tänker. Kommer troligen mest vara poängjägare som behöver de sista x för att nå status som kör detta. Men visst, finns tomma platser så är ju pengar något SAS verkligen behöver.

Är det någon som lyckats få till OT på bokningsklass G? Har ett eget PNR men får inte upp bokningen på OT. Den är nu biljetterad och dök upp i sas-appen men jag kan alltså inte se den på OT. Får väl bli försök till poänguppgradering annars.

Är det någon som lyckats få till OT på bokningsklass G? Har ett eget PNR men får inte upp bokningen på OT. Den är nu biljetterad och dök upp i sas-appen men jag kan alltså inte se den på OT. Får väl bli försök till poänguppgradering annars.
SAS G klass används ofta (alltid?) för gruppbokning därför misstänker jag att du inte kan uppgradera endast dig på OptionTown.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen