Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nekad för både Plus samt Business-uppgradering på SK935 imorgon 4/5.
Så 0/1 för mig so far.

Tyvärr nekad på grund av att SAS uppgraderade mig med poäng FÖRE Optiontown kommit med sitt beslut, vilket var tvärtemot det som SAS kundtjänst lovat mig att det skulle fungera. Så jag får fortfarande flyga Business men för dyra poäng och utan att tjäna in nya!

Uppgraderad från economy till business på SK936 som precis landat. Planet var helt fullt i alla kaniner. 4/4 för mig vad det gäller optiontown. Riktigt skönt att kunna sova ca 5 timmar.

Nekad för både Plus samt Business-uppgradering på SK935 imorgon 4/5.
Så 0/1 för mig so far.

Tyvärr nekad på grund av att SAS uppgraderade mig med poäng FÖRE Optiontown kommit med sitt beslut, vilket var tvärtemot det som SAS kundtjänst lovat mig att det skulle fungera. Så jag får fortfarande flyga Business men för dyra poäng och utan att tjäna in nya!
Hvad er det agehall altid siger? Nå ja, stol aldrig på kundeservice / medlmesservice etc. de aner ikke hvad de snakker om... Hvis du vil være sikker så prøv her først næste gang :)

Hvad er det agehall altid siger? Nå ja, stol aldrig på kundeservice / medlmesservice etc. de aner ikke hvad de snakker om... Hvis du vil være sikker så prøv her først næste gang :)
Haha väldigt good point Christian, tack! Jag ska komma ihåg det i framtiden (och försöka bli av med min anmälan för uppgradering för poäng på hemflighten)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen