simon_says91
Medlem
Fick ett pris på 525 EUR i C när jag skulle åka ORD-CPH för två veckor sedan när man flög med SAS kampanjen 2000 kr till Asien/USA.
619 Euro fick jag som förslag på ORD-ARN också under samma kampanj från Economy till Business.
Fick ett pris på 525 EUR i C när jag skulle åka ORD-CPH för två veckor sedan när man flög med SAS kampanjen 2000 kr till Asien/USA.
Livet er en mangfoldig gave!Yes, säger inte emot er det minsta där, men faktum kvarstår att min sittplats flyttades från eko till plus, inte businesskabinen, och dubbla poängen trillade in trots att I-klass skall generera nada, så något konstigt är det ju som skett. Oavsett vad gick jag med "vinst" poängmässigt på resan, så annat än nöjd kan man ju inte vara.![]()
Har sett i min bokning på sas.se att jag är uppgraderad till Plus på söndag på SK936, tillsammans med övriga tre familjemedlemmar, men när jag ska välja plats finns det bara en enda plats ledig.
Många stolar verkar dock blockade enligt Expertflyer, så det är väl bara att vänta tills OLCI öppnar....
Ingen ny biljett än från SAS dock och inget mail från OT.....står fortfarande Upgrade decision pending. Kan det vara en opup?
Igår kom mail från OT med innehållet:
"Your upgrade to Business has been accepted subject to availability upon checking in at the airport for your flight SK936 San Francisco - Copenhagen Apr 20 (Booking Reference - XXXXXX).
Please be advised that this upgrade is subject to final availability and you need to present a print out of this email to the SAS staff at the San Francisco airport gate to receive your upgrade."
Vad jag har förstått av tidigare inlägg här så brukar den här typen av besked så gott som alltid leda till en uppgradering, stämmer det? Är det bra att vara extra tidigt ute på flygplatsen eller spelar det ingen roll?
Jag fick en ny e-biljett i plus men kunde välja säte i business vid incheckning online för måndagens flight CPH - ORD. Jag hoppas på uppgradering med poäng idag.