JohnJohansson
Medlem
Menar Cash då.
Det varierar på vilken flight du vill uppgradera och varifrån du flyger.Har någon erfarenhet på ungefärpris att uppgradera sig från plus-Bus vid gate?
Det varierar på vilken flight du vill uppgradera och varifrån du flyger.
Har någon erfarenhet på ungefärpris att uppgradera sig från plus-Bus vid gate?
Enligt @simon_says91 s kommentar i en annan tråd, uppgradering från SAS Plus till Business från Newark kostade 250 USD.EWR- CPH är det, den 6 juli.
Finns fortfarande cash upgrade vid gaten? | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorNär jag flög hem med SAS från New York (Newark) i början av maj så stod denna roll-up ute vid check-in.
Då kostade det 250USD från SASplus till Business för en person att uppgradera. Orginalbokningen är den du tjänade poäng utefter.
Visa bifogad bild 37845
Enligt @simon_says91 s kommentar i en annan tråd, uppgradering från SAS Plus till Business från Newark kostade 250 USD.
Kanske skall revidera att detta är ett 3 år gammalt inlägg. Det var troligen promotion när de nya kabinerna kom. Nu kostar de garanterat mera, @Jonas C vet jag åkte rätt nyligen och uppgradera Plus -> Business tror jag. Han kanske kan kommentera.Enligt @simon_says91 s kommentar i en annan tråd, uppgradering från SAS Plus till Business från Newark kostade 250 USD.
Uppgraderade vid gate i Peking. Olika kostnad beroende på status. Inte varit med om det tidigare. Funkar det så i Kina?
När vi uppgraderat i Sverige och USA har det alltid varit fasta poäng, oavsett status.