Senaste nytt

Uppgradering i gate med sas

Det där är väl uppgradering i förväg som är garanterad, den kräver dock höga bokningsklasser. På samma sätt som du kan uppgradera en lufthansa flight med eurobonuspoäng om du har dessa höga bokningsklasser.
Är inte den bilden vad det kostar för partnerprogrammen att uppgradera hos SAS?

”Bonusuppgradering med STAR ALLIANCE ombord SAS”
Det tolkar jag det som iaf.

Är inte den bilden vad det kostar för partnerprogrammen att uppgradera hos SAS?

”Bonusuppgradering med STAR ALLIANCE ombord SAS”
Det tolkar jag det som iaf.

Nej det går att göra star alliance uppgradering även på SAS egna flighter, men bara från just de klasserna i Plus.
Krävs tillgång i I-klass (Business award) för att uppgradering ska gå igenom, men kan göras långt i förväg.

Nej det går att göra star alliance uppgradering även på SAS egna flighter, men bara från just de klasserna i Plus.
Krävs tillgång i I-klass (Business award) för att uppgradering ska gå igenom, men kan göras långt i förväg.
menar vi inte då samma sak? Att tex miles and more medlemmar kan uppdatera enligt tabell om I-klass inventera finns?
Eller menar du att listan är för EB medlemmar?

listan är för Eurobonus. SAS publicerar inte vad respektive annat program ska betala, det hittar du på Uniteds / Lufthansas e t c sidor.
ok, clear.

kan tycka deras copy är lite strange då med tanke på att hearingen på sidan är: Uppgradera hos star alliance. De kunde väl skrivit uppgradera med SAS. Antar att de vill ha en sida med båda SAS upgrades och Star alliance och då blir väl detta konsekvensen.

ok, clear.

kan tycka deras copy är lite strange då med tanke på att hearingen på sidan är: Uppgradera hos star alliance. De kunde väl skrivit uppgradera med SAS. Antar att de vill ha en sida med båda SAS upgrades och Star alliance och då blir väl detta konsekvensen.
Just copy är inte SAS starka sida...

Ska flyga SEA-ORD-ARN i morgon och fick tyvärr avslag på min Plusgrade på sträckan ORD-ARN. Om jag ändå vill uppgradera den sträckan, är det då i SEA eller i ORD jag ska göra det? Samt ska jag faktiskt göra det i gate eller finns det någon servicedisk där man kan göra det, likt på ARN?

Toppen