Senaste nytt

Uppgradering bokningsklass P på Lufthansa

011430121

Medlem
Förmodligen finns svaret på denna fråga någonstans på BC, men jag kan inte hitta varken fråga eller svar.
Tänker boka en resa ARN-EZE-ARN med LH i bokningsklass P bra pris för att vara till EZE 17.698 SEKÄr det fortfarande omöjligt att uppgradera sig till F med EBpoäng på LH, vill minnas att jag läste att ev. kommer det att gå på LX någon gång under hösten.
Det ger 100% EP har jag kunnat läsa mig till.

Förmodligen finns svaret på denna fråga någonstans på BC, men jag kan inte hitta varken fråga eller svar.
Tänker boka en resa ARN-EZE-ARN med LH i bokningsklass P bra pris för att vara till EZE 17.698 SEKÄr det fortfarande omöjligt att uppgradera sig till F med EBpoäng på LH, vill minnas att jag läste att ev. kommer det att gå på LX någon gång under hösten.
Det ger 100% EP har jag kunnat läsa mig till.

Var i hela fridens namn hittar du detta pris? Ska dit i November, kan förvisso idag boka med BA för 21000 men det låter trots allt bra...

Jag har svårt att se LH och LX lämna platser till några andra Star program i bokningsklass P och Z när man inte gör detta till egna medlemmar i Miles & More. På Swiss kan man fortfarande uppgradera med vouchers och miles men det är så himla dålig kurs på detta. Swiss kan nog kanske tänka ändra Z i framtiden, men det är ren spekulation från mig. Med tanke på hur Lufthansa agerar just nu skulle magkänslan säga aldrig.

Det finns några hyfsade priser i D med Swiss som kanske kan användas via FRA innan ZRH

Toppen