Senaste nytt

Uppgradera utresa/Status

Visa bifogad bild 87169 Visa bifogad bild 87170

Du har ju som tur var 24h öppet köp

Gjorde bort mig igen. Men på riktigt, går det inte att informera detta tidigare i bokningsprocessen? Jag kan alltså inte se att Lufthansa kör innan jag bokat resan och betalat. (förutsatt då att jag inte vet att 3xxx serien betyder). Är ju ingen pissgrej heller, hade tänkt poängbuda upp till plus men det skiter ju sig nu.

Kan man lita på att alla 3xxx är lufthansa? Ser i så fall ut som alla flyg på utresan trafikeras av Lufthansa.

Vad står 2xxx för?

Visa bifogad bild 87169 Visa bifogad bild 87170

Gjorde bort mig igen. Men på riktigt, går det inte att informera detta tidigare i bokningsprocessen? Jag kan alltså inte se att Lufthansa kör innan jag bokat resan och betalat. (förutsatt då att jag inte vet att 3xxx serien betyder). Är ju ingen pissgrej heller, hade tänkt poängbuda upp till plus men det skiter ju sig nu.
Det där är ju helt fel, i bokningsdialogen står det att sas utför flygningen när det är Lufthansa CityLine som flyger den. Anmäl det till sas så kan de förhoppningsvis rätta det.

Det där är ju helt fel, i bokningsdialogen står det att sas utför flygningen när det är Lufthansa CityLine som flyger den. Anmäl det till sas så kan de förhoppningsvis rätta det.
Ska göras, det sura verkar ju vara att det inte finns nån SAS-flygning alls den dagen. Är mycket märkligt, kollar jag senaste tre-fyra åren kunde man dels hitta plus savers och dels hitta mängder av avgångar med SAS. Undrar tro om de dragit in på flygningar till München?

Toppen