Senaste nytt

Uppgradera SAS Amex Premium till Amex Platinum

MartinH

Medlem
Det är en del år sen jag sist bytte/nedgraderade/uppgraderade/avslutade Amex kort. Har haft SAS Amex Elite och SAS Amex Premium konstant ett tag nu.
Nu har jag fått min voucher för Premium och vill byta till Amex Platinum. Har jag nåt alternativ, eller är det bara uppgradering som gäller?

Det är en del år sen jag sist bytte/nedgraderade/uppgraderade/avslutade Amex kort. Har haft SAS Amex Elite och SAS Amex Premium konstant ett tag nu.
Nu har jag fått min voucher för Premium och vill byta till Amex Platinum. Har jag nåt alternativ, eller är det bara uppgradering som gäller?

Finns ingen kampanj just nu, jag skulle dock avvakta om det inte är bråttom då det säkert kommer en innan sommaren.

Ja de erbjudanden gäller bara nya Amex-kunder. Man kan inte få välkomstbonusar för Gold/Platinum om man har något slags Amex-kort inkl. de SAS-brandade.

Då hade jag nog hellre låtit mig bli värvad och fått 1.500.000/1.000.000 MR och efter nån månad sagt upp mitt Premium. Eller gäller det erbjudande bara ”nya” Amexkunder?
För att det ska vara möjligt måste man ju säga upp Amex 1 år, känns inte direkt rimligt för någon som vill uppgradera.

Toppen