Robert flysas
Moderator
Jag ringde Posten igen och de sa att det ”verkade” som att tullen släppt paketet. Står ännu att Tullen har det, så ringer dom igen imorgon. Helt otroligt. 18 dygn imorgon sen de började leta metaller.
Sist jag fick paket från utlandet med Postnord (i höstas), så stod statusen i appen som hos dig långt efter att paketet levererats… så det behöver inte betyda något.Jag ringde Posten igen och de sa att det ”verkade” som att tullen släppt paketet. Står ännu att Tullen har det, så ringer dom igen imorgon. Helt otroligt. 18 dygn imorgon sen de började leta metaller.Visa bifogad bild 148487
Tack själv för ett fint intiativHej Alla,
Uppdatering inför jul. Anledningen till att pinsen är fast i tullen är en ny regel om att de vill veta om det är Rysk metall eller inte. 20 dagar i Tullen och nu returneras de till SAS Juleflyg. Dock skickas lotterna om till mig, så alla får sina lotter, ni som inte fått något än.
Nästa år kommer jag kolla av i tid vilka av er som vill köpa lotter och pins så allt kommer i ett paket.
Så till riktigt roliga nyheter. Det köptes totalt 72 lotter och 43 pins här på BC. Det betyder att barnen på barnhemmet totalt får 11500 kr. Det jag tycker är speciellt är att hela summan går dit den ska, utan omvägar. Stort tack till alla som varit med i år och ett stort tack för alla trevliga PM, det betyder mycket. Ser fram emot nästa år och då enl planen ovan så det går snabbt o bra för alla.
God Jul och till er som väntar - jag skickar ett PM när de är skickade.
Vänligen,
Robert
Stort tack, det värmer.Bra jobbat @Robert flysas
Idag fick jag ditt brev med lotter och pinTyvärr kom inget samtal från Norge i förrgår….