Ja.lindblom skrev:Har i dagarna fått flera flighter med Lufthansa i höst ombokade. Både award och betalda har blivit drabbade.Är det flera som känner av detta?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Har inte läst mail på 6 timmar, har fått 4 Swiss bokningar ändrade under tiden.Klicka för att utvidga...
Award eller revenue?Per N skrev:Vi är också drabbade av tidtabellsändringar med Swiss där vi i två fall har förändring på mer än 2 timmar. Är det någon som vet hur lång "betänketid" man har innan man eventuellt begär återbetalning? Båda resorna är i sommar och med tanke på osäkerheten så vill man gärna vänta en tid innan man agerar.Klicka för att utvidga...
Revenuesqueezen skrev:Award eller revenue?om award brukar det stå i ”important info mailet” att man har 5 dygn på sig, annars anses man accepteratKlicka för att utvidga...
Det stämmer, efter att ha läst mailet flera gånger så lyckades jag hitta samma info, man måste göra sitt val senast 15/3.GOTBound skrev:I mitt mail för en revenue som skickades i fredags står det följande, vilket jag läser som att senast den 15/3 måste jag bestämt mig;Please choose one of the above options or contact our Service Center by 15 March 2021 for all other changes or questions to avoid possible cancellation of your current booking. Klicka för att utvidga...
Per N skrev:Vi är också drabbade av tidtabellsändringar med Swiss där vi i två fall har förändring på mer än 2 timmar. Är det någon som vet hur lång "betänketid" man har innan man eventuellt begär återbetalning? Båda resorna är i sommar och med tanke på osäkerheten så vill man gärna vänta en tid innan man agerar.Klicka för att utvidga...
Även en hel del intra-europa som är helt borta. Själv blev jag av med ZRH-GOT på morgonen en lördag i juli till att bokas om till direktflighten 10,5h senare. Nej, jag behöll inte den, utan bokade om till ytterligare ett hop i Europa innan vi landar hemma i GOT.NyfikenGrau skrev:Intressant även om jag själv inte är berörd. Nån som kunnat se några mönster i vad det är som ändrats, av det som inte bara är mindre tidsändringar? T.ex. Swiss minskar på Shanghai är det jag kan utläsa hittills.Klicka för att utvidga...
NyfikenGrau skrev:Intressant även om jag själv inte är berörd. Nån som kunnat se några mönster i vad det är som ändrats, av det som inte bara är mindre tidsändringar? T.ex. Swiss minskar på Shanghai är det jag kan utläsa hittills.Klicka för att utvidga...