Homer
Medlem
Verkar ju såjag skickade in en förfrågan igen inatt då jag tidigare fått "hör av dig när din period närmar sig slutet", men nu läst inlägget ovan.
Det gjorde jag också, då får vi se om vi får samma svar, inget man kan vara säker på
Verkar ju såjag skickade in en förfrågan igen inatt då jag tidigare fått "hör av dig när din period närmar sig slutet", men nu läst inlägget ovan.
För att krydda till det med ytterligare en variant fick jag svaret att huvudsaken är att man meddelat sas innan 30/4 (som nu verkar framflyttat till 15/5), men att de exekverar/kikar på det närmare när jag nått mitten av min kvalificeringsperiod.Så nu har man ändrat sig då från att "hör av dig när din period närmar sig slutet" till att "sålänge du har resa fram till 15 maj" ?
Sitter i ett kasst läge egentligen. Halkade ner till silver förra året och hade egentligen planerat att köra en milagerun för att få tillbaka guld igen. Saknas 4k poäng. Kan ju inte boka något för att få poängen, synd att man inte redan hade bokat någon resa så man fick dessa automatiskt :/
Jamen det var väl på tiden att följa strömmen.. . Bra där!SAS förlänger status för medlemmar enligt FinalCall.travel
Endeligt: SAS forlænger status for EuroBonus-medlemmer - FinalCall.travel Danmark
Borde fortfarande vara aktuellt om du är på väg att höja din statusnivå.Får man fortfarande poäng för inställda resor eller är detta stryket helt nu?