Du kan väl fortfarande läsa trådar i forumet? Lite väl drastiskt kanske att säga att forumet inte alls är användbart just nu...Kanske är ett dåligt tecken att man blir tokig när sajten inte fungerarMan är väl beroende. Just nu är den inte användbar överhuvudtaget men det åtgärdas säkert inom kort.
Finns funktioner högst upp till vänster på mobilen som ser ut som pratbubblor. De visar nya respektive dagens inlägg. Det är detta som slutat fungera. På dator eller tablet så är det menyerna nya inlägg och dagens inlägg uppe till vänster som inte funkar.Jag måste ha använt forumet på helt fel sätt innan för jag märker inte av något problem. Jag har sett rutan till höger innan på första sidan med nya inlägg eller vad det varit för rubrik om det är den ni menar.
Jag går in och läser under tex SAS&Eurobonus och när jag läst dom trådarna som finns där som är av intresse(alla) så blir delforumet markerat som läst. Nästa gång jag besöker BC så kommer SAS&Eurobonus vara markerat i fet svart stil om det finns trådar där som har inlägg som jag inte läst.