Senaste nytt

UPPDATERAD INFO 19:43 MÅNDAG: Problem att visa Nya och Dagens inlägg

Tråkigt att det tar tid att fixa, jag kan tänka mig att en del börjar se sig om efter andra forum eller kanaler för information och det skadar nog BC i längden. För mig är forumet så gott som oanvändbart just nu.

Kanske är ett dåligt tecken att man blir tokig när sajten inte fungerar:) Man är väl beroende. Just nu är den inte användbar överhuvudtaget men det åtgärdas säkert inom kort.
Du kan väl fortfarande läsa trådar i forumet? Lite väl drastiskt kanske att säga att forumet inte alls är användbart just nu...

Jag kan bara komma åt de trådar som ligger under "Dagens inlägg" - allt annat spärrar!

Finns det någon admin som jobbar med problemet - kan vara lämpligt att gå ett steg tillbaka tills dess att man testat en ny version!?

Last edited:
Hmmm, nu börjar en del inlägg bli lika dramatiska och välgenomtänkta som när gamla [fyll i valfri tung narkotika]-ister inte fått en sil på några dagar och samtidigt tvingas kommentera Trumps nya utrikespolitik...
@Senator har tydligt indikerat att man arbetar på felet, och personligen så blir mitt svar när någon kläcker ur sig "fan skiten funkar inte har inte funkat på 48h fan då är skiten värdelös asså fan jag drar" - trevlig resa, hoppas du hittar något annat bra ställe och lycka till framöver, men tro inte du blir särskilt saknad...

Det finns inga olästa inlägg. Pröva dagens inlägg istället

Möts jag av varje gång jag klickar på nya inlägg (samma sak med dagens inlägg). Den la av för några dagar sedan, i alla webläsare. Vad kan felet vara?

Jag måste ha använt forumet på helt fel sätt innan för jag märker inte av något problem. Jag har sett rutan till höger innan på första sidan med nya inlägg eller vad det varit för rubrik om det är den ni menar.

Jag går in och läser under tex SAS&Eurobonus och när jag läst dom trådarna som finns där som är av intresse(alla) så blir delforumet markerat som läst. Nästa gång jag besöker BC så kommer SAS&Eurobonus vara markerat i fet svart stil om det finns trådar där som har inlägg som jag inte läst.

Jag måste ha använt forumet på helt fel sätt innan för jag märker inte av något problem. Jag har sett rutan till höger innan på första sidan med nya inlägg eller vad det varit för rubrik om det är den ni menar.

Jag går in och läser under tex SAS&Eurobonus och när jag läst dom trådarna som finns där som är av intresse(alla) så blir delforumet markerat som läst. Nästa gång jag besöker BC så kommer SAS&Eurobonus vara markerat i fet svart stil om det finns trådar där som har inlägg som jag inte läst.
Finns funktioner högst upp till vänster på mobilen som ser ut som pratbubblor. De visar nya respektive dagens inlägg. Det är detta som slutat fungera. På dator eller tablet så är det menyerna nya inlägg och dagens inlägg uppe till vänster som inte funkar.

Många av oss använder bara dessa för att läsa forumet, därav blir det lite mer omständligt nu. Inte slutet på jorden direkt men irriterande.

Toppen