Senaste nytt

Upp till 50% på poäng resor med SJ

Jag får nu även valet i appen (iOS) att köpa en resa direkt, och då få koden applicerad automatiskt, mot igår då jag endast blev länkad till hemsidan.
Så prova appen :)
 

J S

Medlem
Funkade både i appen och på hemsidan för mig. Grå prio. Köpenhamn H- Lund C i 1 klass för 2000 poäng, motsvarande biljett kostar 135 spänn med Öresundståget i 2 klass. Bra värde på priopoängen.
 

Tongen2

Medlem
Nuså! Sambon hade denna kampanj tillgänglig. Henne poäng går ut tidigare än mina. Kanske hade med saken att göra...
 

peter1012

Medlem
Igår hade jag en inte så bra upplevelse med SJ och de 50% på poängpriserna som SJ Grå medlem. Jag trodde att kupongen gällde för två resor (oavsett antal personer) istället för två resor med en person vardera. Därför trodde jag att jag hade tillräckligt med poäng för att göra en resa till norr på poäng, men det har jag tydligen inte.

Jag känner mig dålig för att jag frågar detta, men eftersom jag har en studentbudget känner jag att det verkligen skulle kunna hjälpa mig. Skulle någon Grå- eller Svartmedlem kunna låta mig använda sin kupong? Jag skulle i gengäld kunna ge en rabattkupong på 25 %. Om någon skulle vara villig kan skicka mig ett privat meddelande. Tack så mycket!
 
Toppen