Jag hittar inte det priset. Kan du ge exempel på datum & avgång?Kom till oss LTG idag också.
TLL-CPH för 255 kr enkel. Aldrig sett så lågt pris på en SAS-resa nånsin tror jag.
Finns i juli från TLL till CPH, men det är 236 DKK.Jag hittar inte det priset. Kan du ge exempel på datum & avgång?![]()
Ah, DKK, Tack!Finns i juli från TLL till CPH, men det är 236 DKK.
Sant, det var DKK. Bor man i Malmö och flyger från CPH har SAS.se ibland svårt att fatta att man vill ha priset i SEK.Jag hittar inte det priset. Kan du ge exempel på datum & avgång?
Linjen är ny - har inte ens startat än (den startar 9 mars). Eller linjen är nygammal, SAS har flugit till Luxemburg förr men det var nog ett tag sen. Sist jag flög med SAS till Luxemburg var för 20 år sen och det var då med en Fokker 50. Av nostalgiska skäl kopplat till resan har jag sparat boardingkortet från just den resan.LUX billigt över påsk. Missat att SAS har två dagliga avgångar dit. Lite märkligt
2 separata bokningar, inom Europa prissätts det per riktning, inte tor. Skatter kan ju diffa lite dock beroende på var man startarEftersom jag som vanligt är ute i sista sekund -är det någon som hittat något trick för att boka open jaw?
Tyvärr intercont det handlar om och då är två separata inte roligt. Då är det billigare att skippa rabatten.2 separata bokningar, inom Europa prissätts det per riktning, inte tor. Skatter kan ju diffa lite dock beroende på var man startar