Senaste nytt

Upp till 4 000 Eurobonus poäng hos Hertz

v00peter

Medlem
upload_2018-4-18_14-45-34.png

Någon som lyckas få igenom en bokning? Själv har jag försökt på olika sätt, men får endast upp "denna bil kan ej bokas online"

Jag lyckas, dock måste jag välja att få se alla bilar.
Bara vissa bilar som det verkar gälla.
Får se om jag boka om min 1dags hyra från AVIS i LAX.
Hertz ger ju lite mer poäng för 1 dag än AVIS.
Dock kostar bilen på Hertz 150:- mer

Last edited:
Här är länk: Opptil 4,000 Extra-poeng for EuroBonus-medlemmer

Terms and Conditions
  • Bokningsperiod: 18/04/2018 - 13/05/2018
  • Uthämtningsperiod: 18/04/2018 - 30/06/2018
  • Rabattkod/CDP 736686 måste uppges vid bokningstillfället
  • Måste uppge PC 204369 för att få upp till 4 000 SAS EuroBonus Extrapoäng.
  • Erbjudandet om rabatt på helghyra gäller vid deltagande uthyrningskontor i Norden under maj månad.
  • Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter och förmåner.
  • Erbjudandet gäller alla obligastoriska hyreskostnader med undantag för skatter, avgifter, envägshyra och extra tillval så som bilbarnstolar, extraförare och bränsle vilka debiteras till ordinarie kostnad.
  • Standard blackoutperioder förekommer
  • Erbjudandet gäller vid deltagande uthyrningskontor världen över.
  • Tillgängliga bilgrupper varierar mellan deltagande land och uthyrningskontor.
  • All hyra gäller under Hertz standardregler och villkor
  • Hertz förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller helt återkalla erbjudandet
  • Du tjänar SAS EuroBonus Extrapoäng baserat på hyrans längd:
    - 1 - 5 dagar = 3 500 poäng
    - 6 dagar = 3.600 poäng
    - 7 dagar = 3.700 poäng
    - 8 dagar = 3.800 poäng
    - 9 dagar = 3.900 poäng
    - 10 dagar eller mer = 4.000 poäng
  • Du måste uppge ditt EuroBonus medlemsnummer vid sista steget i bokningsprocessen och visa upp ditt medlemskort vid uthämtning.

Jag såg också igår att de hade erbjudandet på hertz hemsida, men nu verkar det vara borttaget. Man kan dock nå erbjudandet via läken. Om man väljer att boka som gäst fungerar det nu, men vill man ha lite kul i vardagen skall man välja att boka som medlem. Då fastnar man i någon loop som hela tiden ladder om översta bannern :)

Hertz finns där jag bor (till skillnad mot Avis), MEN tyvärr så kostar en helg som minst 1230:- känns inte värt för 4000 poäng.

Toppen