Senaste nytt

Upp till 120 000 extrapoäng fram till 31/1.

Jag reggade mig aldrig för 120.000 erbjudandet, funkade bra med 15.000 för en natt istället, jag fick tom en bekräftelse via e-post.
Men fler än ett erbjudande vet jag inte om jag vill chansa på annars är ju 50% också intressant.
Vem vågar prova att ta "instant silver" och se om man blir nedraderad från CCG eller CCC till silver? :)

Jag chansade vilt på alla utom den. Ock fick 3 separata bekräftelser via mailen.

Jag reggade mig aldrig för 120.000 erbjudandet, funkade bra med 15.000 för en natt istället, jag fick tom en bekräftelse via e-post.
Men fler än ett erbjudande vet jag inte om jag vill chansa på annars är ju 50% också intressant.
Jag reggade först på 120 000 i morse utan att ha läst på forumet...testade att regga 15 000 erbjudandet nu precis och det har kommit bekräftelsemail gällande båda. Återstår att se vad det blir för utfall på poängkontot.

Ja enligt kundtjänst måste du det. Jag bokade 4 nätter den 30 oktober för en vistelse 3-7 Dec och det var helt omöjligt att få med dom i kampanjen enligt dom 2 olika personerna jag talade med på Club Carlson. Tyvärr bokade jag ej avbokningsbart
Bra gjort att Ringa kundtjänst .....(not). Var står det i reglerna som ens får er att fundera över detta ??

Bra gjort att Ringa kundtjänst .....(not). Var står det i reglerna som ens får er att fundera över detta ??

Bra och intelligent svar...(not)

”By registering for and participating in the "Your Bonus" promotion ("Promotion"), you acknowledge and agree to these terms and conditions. Promotion is valid on Eligible Night(s) booked and consumed from November 1, 2017 through January 31, 2018 ("Promotional Period") at participating Quorvus CollectionSM, Radisson Blu®, Radisson RED, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson and Country Inns & Suites By CarlsonSM hotels worldwide (collectively, "Participating Carlson Rezidor Hotels"). An Eligible Night(s) is a booking of at least one night reserved at an Eligible Rate and booked through an eligible sources, as defined in the Club Carlson Terms and Conditions. Both the check-in and check-out dates of the Eligible Night(s) must take place during the Promotional Period.”

I andra meningen...

By registering for and participating in the "Your Bonus" promotion ("Promotion"), you acknowledge and agree to these terms and conditions. Promotion is valid on Eligible Night(s) booked and consumed from November 1, 2017 through January 31, 2018

Njaa, reggade mig på stay once get 15000 och thats it. Korthuset faller, tappar guldstatusen iaf men tänkte inkassera de poäng

En natt för 15.000 poäng kan det ju vara värt..
Använder sällan CC numera men har då 22.000 poäng och de kan väl komma till användning någon gång.

Toppen