Senaste nytt

Upp till 10.000 poäng vid hyra från AVIS (15/6 till 31/12 2017)

Homer

Medlem
10,000 Extra Points with Avis

Terms & Conditions

1. Only valid for reservations created in the period 1st May to 30th June 2017 and with rental period 15th June to 31st December 2017.

2. SAS EuroBonus Extra points promotion is valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA, Canada, New Zealand, Argentina, Brazil and Mexico.

3. 10,000 Extra points awarded for any rentals with minimum of 10 days rental length when booking via www.avisworld.com/EuroBonus. 7,000 Extra Points awarded on rentals of 7 to 9 days.

4. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days.

5. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions.

6. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply.

Great Avis deals for EuroBonus members

Tack Homer ,passade bra inför Florida resan där vi behövde en hyrbil mellan den 15/6 och den 24/6 !

Frågan är hur dom kommer tolka det där med dagar , enligt kontraktet så hyr vi nu 9 dygn och 4 timmar (actual) men charged är 10 dygn. Kan jag räkna med 10000 eurobonus poäng eller blir det bara 7500 ?

Tack Homer ,passade bra inför Florida resan där vi behövde en hyrbil mellan den 15/6 och den 24/6 !

Frågan är hur dom kommer tolka det där med dagar , enligt kontraktet så hyr vi nu 9 dygn och 4 timmar (actual) men charged är 10 dygn. Kan jag räkna med 10000 eurobonus poäng eller blir det bara 7500 ?
Det skall räknas som 10 dygn

Sådär, bokat om sommarens 2 veckors bilhyra och den blev ca 200kr billigare och 3000 extra EB-poäng i jmf med förra kampanjen. Tack för det! :)

Jag bokade via denna kampanj. När jag försöker få Avis att lägga in mitt Preferred-nummer säger de att SAS måste sköta det. Avis säger att de inte får lägga in mitt Preferred-nummer (längre) enligt (nya) regler.

På SAS vill de ha ett 6-ställigt bokningsnummer. Annars kan de inget göra - de kan inte hitta bokningen. Jag kan inte se att jag fått något sådant nummer (typ som de nummer man får för flygbokningar) utan bara Avis-bokningsnumret som ser ut typ så här: 1234-9642-SE-3

Nån som lyckats lösa detta?

Hyrde i Stockholm mellan 21-30 Juli och de 10000 poängen kom in i dag. Mycket snabbare än väntat! Bra jobbat Avis.

Dom har inte ens dragit pengarna för hyran ännu! :D

Hyrde i Stockholm mellan 21-30 Juli och de 10000 poängen kom in i dag. Mycket snabbare än väntat! Bra jobbat Avis.

Dom har inte ens dragit pengarna för hyran ännu! :D

Ja, Stockholm verkar vara "on top of things", fick också poängen innan jag ens fått kvittot... Jag har en hyra till bokad i samma kampanj i USA, får se om det går lika smidigt där. ,

Ja, Stockholm verkar vara "on top of things", fick också poängen innan jag ens fått kvittot... Jag har en hyra till bokad i samma kampanj i USA, får se om det går lika smidigt där. ,
Jag har hyrt i USA 10-22 juli, inga poäng syns än... det verkar inte alls vara lika smidigt i USA..

Toppen