Senaste nytt

Unlimited nights på Nordic Choice

Min snittkostnad på hotell brukar ligga på ca 700 kr/natt, så för 30 000 behöver jag sova 40 nätter för att gå plus. Lär inte hända eftersom att NCH inte finns på en hel del ställen i landet.
 

Berglund

Medlem
Min snittkostnad på hotell brukar ligga på ca 700 kr/natt, så för 30 000 behöver jag sova 40 nätter för att gå plus
Fast vad du har för snittkostnad är helt ointressant såvida det inte rör just den perioden som avses. Det är inte otänkbart att de runt två månaderna som kortet avser har en annan snittkostnad än vad återstående tio månader har. Känns inte som en rättvis eller relevant jämförelse.
 

Kaik

Medlem
Min snittkostnad på hotell brukar ligga på ca 700 kr/natt, så för 30 000 behöver jag sova 40 nätter för att gå plus. Lär inte hända eftersom att NCH inte finns på en hel del ställen i landet.
kanske om man bara bor på billigaste Comfort eller Quality hotell. Jag kom gärna ihåg när jag köpte sommar pass första gången, och bokade bara nätter på At Sixt, Copper Hill, Selma Spa, Strömstad Spa, etc... Tror inte man får ett snittkostnad på 700kr där
 
kanske om man bara bor på billigaste Comfort eller Quality hotell. Jag kom gärna ihåg när jag köpte sommar pass första gången dom erbjudade, och bokade bara nätter på At Sixt, Copper Hill, Selma Spa, Strömstad Spa, etc... Tror inte man får ett snittkostnad på 700kr där
Iof en månad på Cooper hill och en månad på Stenungsbaden för totalt 30K är ju nice

Undra om man får 125 kr/natt i voucher också?
 

palmen

Moderator
Iof en månad på Cooper hill och en månad på Stenungsbaden för totalt 30K är ju nice

Undra om man får 125 kr/natt i voucher också?

Yes, jag fick vouchern för varje kväll
Det står dock att övriga förmåner inte gäller, om vouchern är en sådan och om det efterlevs låter jag vara osagt.
Screenshot_20220422-153758_Chrome.jpg
 
Toppen